Et liv i frihed

Som discipel af Jesus er du garanteret et liv i frihed. Når vi siger “Ja” til Gud åbner der sig en helt ny dimension af livet – den åndelige, evige dimension. Der venter dig et fantastisk liv, når du har valgt at følge Jesus.

Jesus giver liv og fuldstændig frihed

Der er et bibelvers der meget godt forklarer, hvad et nyt liv med Gud vil sige:

Tyven stjæler, ødelægger og slår ihjel. Men jeg er kommet for at give liv, og liv i overflod.

– Johannes 10:10

Det betyder, at Gud kun er god og har godt til dig. I et sandt forhold til Jesus er der ikke slaveri, men fuldstændig frihed, og sandhed. Det er Guds fjende Satan, som ødelægger og slår ihjel. Gud derimod har kun godt til dig. Og han giver dig ikke blot en lille smule, af det gode, han har, men et liv med overflod.

I Jesus er der fuldstændig frihed

  • Frihed fra synd: Du vil opleve, at når du lever med Jesus er du ikke længere tiltrukket af de samme ting, som du før var. Du får lyst til at leve et helligt liv med Gud, og skal ikke anstrenge dig for det.
  • Helbredelse fra al sygdom: Da Jesus døde på korset tog han ikke bare dine synder, men også al sygdom på sin krop. Det betyder, at du kan opleve overnaturlig helbredelse for dine fysiske sygdomme, når du kommer til Gud, eller når andre kristne beder for dig. Disse mirakler sker den dag i dag, og der kræves kun een ting: At vi tror på Guds ord, som siger, at der er helbredelse af finde.
    Da Jesus gik omkring på jorden helbredte han blinde, spedalske, lamme og mange andre syge, og disse mirakler sker hver dag – den dag i dag. Se Kræft – mød Jesus.
  • Frihed fra psykologiske lidelser: Gud skabte hele universet. Tror du så ikke, at han kan tage en depression væk? Selvfølgelig kan han det. Ligesom med fysiske lidelser så kan psykiske lidelser overnaturligt forsvinde, når vi går til Gud og beder om helbredelse. Jesus tog også psykiske lidelser på sig, da han døde på korset.
  • Frihed fra din fortid: Hvis du har noget i din fortid, du gerne vil af med, så er det også frihed fra dette. Gud kan overnaturligt slette skam, fortrydelse, traumer og skader fra dit gamle liv, og give dig fred i hjertet. Med Jesus bliver dit gamle liv lagt bag dig, og en ny sti lagt frem. En vej til frihed.
Med Jesus kan vi sige farvel til det gamle liv, og de fæstningsværker, som Guds fjende har bygget op i løbet af vores gamle liv. Det betyder frihed fra sygdomme, psykologiske lidelser og et nyt liv i frihed.

Vær med til at redde liv! Støt Jesusfrelser.dk med 100kr. Beløbet går ubeskåret til facebookannoncer med vores artikler.

Send til MobilePay 1206LR, så flere danskere kan læse Jesus at kende.

Del siden med andre: